Bilde av partifolk fra valgkampen i fjor.

Noen ord fra styret i Sandnes Arbeiderparti

KJÆRE MEDLEMMER

Det er spesielle tider. Vi håper hver av dere har det bra og at dere har god kontakt på telefon og nett med slekt og venner.

Styret i Sandnes Arbeiderparti snakker og mest på telefon for tiden, og er i gang med videokonferanser på et system som heter Teams.

Alle planer som møter der folk treffes fysisk er utsatt på ubestemt tid. Siste sammenkomst en del av oss deltok på var Årsmøte til Rogaland AP 27. februar på i Sandnes. Her ble blant annet Odd Egeli sitt forsalg om produksjon av medisin og medisinsk utstyr fremlagt. Lite ante vi kanskje da hvor viktig akkurat dette skulle bli.

Vår egen Stanley Wirak ble takket av som leder i fylkeslaget, og Thorstein Tvedt Solberg overtok som ny. Ellers snakket Cecilia og undertegnede med Hadia Tajik, som gjerne kommer til oss for å snakke politikk og oppildne oss til valget neste år. Cecilia «holder i henne» og booker når forholdene tilsier det. Vi ser fram til ny valgkamp.

Jeg tror at i tillegg til alle helse- og andre spesialister, samt gode beredskapsfolk, at det er vår robuste sosialistiske samfunnsmodell som er vårt sterkeste kort i disse koronatider. Det tillater jeg meg å være stolt over. Vi må finne gode slagord sammen for å løfte dette frem til valget i 2021.

Til slutt vil jeg skryte av vår gode ordfører i disse tider. Sammen med støtte fra Annelin og Arne B, gjør han en særdeles god jobb. Å lede Sandnes kommune er en krevende jobb, selv når tidene ikke er så utfordrende som nå. Jeg har og lyst å særskilt nevne vår kommuneoverlege Torvik. Han er, etter min mening, veldig god i disse tider.

Avslutter med å oppfordre til kontakt på telefon og på nett med gode partivenner. Noen så sikkert innslaget på lokal TV om Arne fra Klepp. Han er nabo med min bror Kjell, og et fint eksempel på hvor mye en telefon betyr. Han er ellers en flott fyr, Arne.

Husk også å betale kontingenten. Klikk på lenken for å finne ut hvordan du gjør.

Beste hilsen fra styret i Sandnes Arbeiderparti

Ragnvald Erga, leder